Για λεφτά

2012-07-21 19:50

 

Γεννήθηκα για  να είμαι πλούσια

Έχω πάντα πολλά περισσότερα χρήματα από όσα χρειάζομαι

Είμαι πλούσια , έχω ευημερία και είμαι πετυχημένη

Είμαι πηγή νόμιμων χρημάτων

Είμαι μαγνήτης χρημάτων

Τα λεφτά ρεύουν ασταμάτητα στην ζωή μου από άπειρους  τρόπους

Έχω διαρκώς καταπληκτικές ιδέες με τις οποίες βγάζω χιλιάδες ευρώ την βδομάδα

Επενδύω με τον πιο τέλειο και νόμιμο τρόπο την περιουσία μου  με αποτέλεσμα να την πολλαπλασιάζω με τον πιο τέλειο και νόμιμο τρόπο  

Πάντα έχω λεφτά να δανείζω και να χαρίζω στους άλλους

Δεν χρωστάω πουθενά , με άνεση  εκπληρώνω και πληρώνω όλες μου τις ανάγκες και επιθυμίες

Λατρεύω την ελευθερία που με προσφέρουν τα λεφτά και η περιουσία μου

Είμαι πάντα ανοιχτή  στο να δέχομαι και να κερδίζω και να λαμβάνω λεφτά από άπειρους τρόπους

Όπου βρεθώ και όπου σταθώ βρίσκω , κερδίζω , λαμβάνω λεφτά , μικρά και μεγάλα χρηματικά ποσά

Το οικονομικό μου μέλλον είναι διασφαλισμένο για πάντα

Το αξίζω που είμαι πλούσια

Εκτιμώ και σέβομαι τα χρήματα  που έχω

Τραβώ και ελκύω όσα αγαπώ και θέλω στην ζωή μου ,τα οποία με κάνουν να γίνομαι ολοένα και καλύτερος άνθρωπος και απόλυτα ευτυχείς

Βρίσκω διαρκώς εκπληκτικούς τρόπους ώστε να αξιοποιώ τα ταλέντα μου και τα χαρίσματα μου  με τον πιο τέλειο τρόπο και συγχρόνως να  βγάζω πολλές εκατοντάδες  χιλιάδες ευρώ το μήνα .

Οι εκπληκτικές μου ιδέες μου αποφέρουν εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο και συγχρόνως προσφέρουν βοήθεια στους συνανθρώπους μου ώστε να βρίσκουν χαρά και ελπίδα  στην ζωή τους

Ότι και αν κάνω το κάνω με απόλυτη επιτυχία 

Ότι πεποιθήσεις είχα που με εμπόδιζαν στο να έχω τα πλούτοι που μου αξίζουν έχουν διαγραφεί από το μυαλό μου

Τίποτα δεν με σταματά ποια από το να έχω την περιουσία που μου αξίζει