Για την υγεία

2012-07-21 19:51

 

Αποδέχομαι τον εαυτό μου όπως είναι αυτή την στιγμή

Αποδέχεσαι τον εαυτό σου όπως είσαι τώρα

Έχω είδη ξεκινήσει την διαδικασία θεραπείας

Έχετε είδη ξεκινήσει την διαδικασία αυτό-θεραπείας σας

Είμαι έτοιμη να απελευθερώσω την ανάγκη-αιτία   που με έκανε να είμαι έτσι

Είστε πρόθυμοι να αφήσετε την αιτία που σας έκανε να είστε σε αυτή την κατάσταση από μέσα σας 

Είμαι υπεύθυνη για την ζωή μου

Έχετε τον πλήρη έλεγχο της ζωή σας 

Είμαι έτοιμη να αλλάξω

Είστε πρόθυμοι να αλλάξετε

Μου αξίζει να είμαι υγιέστατη

Σας αξίζει να έχετε τέλεια υγεία

Εμπιστεύομαι την διαδικασία της ζωής να με φροντίσει

Εμπιστεύεστε την διαδικασία της ίδια της ζωής να σας κάνει υγιεστάτους

Είμαι έτοιμη και πρόθυμη να συγχωρέσω το παρελθόν

 Είστε έτοιμοι να συγχωρέσετε το παρελθόν σας

Συγχωρώ τον εαυτό μου

Συγχωρείτε τον εαυτό σας

Διαλύω κάθε συναίσθημα κακίες, μίσους  , ζήλιας , τύψεις

Σβήνετε  κάθε συναίσθημα κακίες, θυμού, μίσους , τύψεων

Η προθυμία μου να συγχωρέσω ξεκινά την διαδικασία της απόλυτης θεραπείας μου

 Η προθυμία σας να συγχωρέσετε είναι η αιτία που έχει ξεκινήσει η διαδικασία θεραπείας σας

Απελευθερώνομαι από το συναίσθημα της στεναχώριας

Σβήνετε  την στεναχώρια που υπάρχει μέσα σας

Απελευθερώνομαι από το συναίσθημα της έντασης , του θυμού , του στρες και του άγχους

Αφήνετε πίσω σας για πάντα τα συναισθήματα θυμού, έντασης , στρες και άγχους

Είμαι ήρεμη και χαλαρή

Είστε ήρεμοι και χαλαροί

Αξίζω και είμαι αρκετά καλή σε όλα έτσι όπως είμαι

Αξίζετε και είστε αρκετά καλοί σε ότι κάνετε όπως είστε τώρα

Επιλέγω να χρησιμοποιήσω την δική μου προσωπική δύναμη για να με θεραπεύσω

Επιλέξατε να χρησιμοποιήστε την εσωτερική σας  δύναμη και με αυτό τον τρόπο  θεραπευτήκατε

Έχω τον απόλυτο έλεγχο της ζωής μου πανεύκολα και με γεμίζει με τόση χαρά

Ελέγχετε την ζωή σας πανεύκολα και το απολαμβάνεται

Είμαι μοναδική , υπέροχη και ξεχωριστή  

Είστε μοναδικό άτομο, υπέροχο άτομο , ξεχωριστώ άτομο

Είμαι άξια να έχω αγάπη στην ζωή μου

Αξίζετε να σας αγαπάνε

Αγαπάω το σώμα μου και τον εαυτό μου

Αγαπάτε το ποια είστε  και θαυμάζετε τον εαυτό σας

Έχω το δικαίωμα ν α υπάρχω

Αξίζετε που υπάρχετε

Είμαι έτοιμη να απελευθερώσω την ανάγκη και αιτία που έφερε το σώμα μου σε αυτή την κατάσταση

Έχετε απελευθερώσει την ανάγκη και την αιτία από μέσα σας που σας είχε αρρωστήσει

Ζω την ζωή μου όπως εγώ θέλω

Ζείτε την ζωή σας όπως εσείς την θέλετε να είναι

Επιλέγω να γίνω καλά και να γίνω  υγιέστατη

Επιλέξατε να γίνετε καλά και να είστε υγιέστατη

Έχω διαρκώς όση ενέργεια μου χρειάζεται

Έχετε πάντα όση ενέργεια σας χρειάζεται

Θεραπεύομαι απόλυτα 

Έχετε θεραπευτή εντελώς

Πάντα δίνω χρόνο για  τον εαυτό μου

Πάντα έχετε χρόνο για εσάς

Έχω δυνατό λόγο για να ζω και να θεραπευτώ

Έχετε πανίσχυρο λόγο που ζείτε και που θεραπεύσατε τον εαυτό σας

Το σώμα ανταποκρίνεται  εκπληκτικά τέλεια στην θεραπεία

Το σώμα σας ανταποκρίθηκε εκπληκτικά τέλεια στην θεραπεία

Δύναμη , πληρότητα , ευλυγισία , ζωντάνια γύρισαν στο σώμα μου 

Δύναμη, ευλυγισία , ζωντάνια και πληρότητα επέστρεψαν στο σώμα σας

Είναι ασφαλές τώρα για μένα να γίνω καλά και να παραμείνω υγιέστατη

Είναι ασφαλές τώρα να θεραπευτείτε και να παραμείνετε απόλυτα υγιέστατη 

Όλα μου τα όργανα , οι μύες , οι αρθρώσεις  και τα κύτταρα δουλεύουν απόλυτα τέλεια

Όλα σας τα όργανα , οι μύες σας , οι αρθρώσεις σας και τα κύτταρα σας  είναι απόλυτα υγιέστατα και δουλεύουν στην εντέλεια

Απελευθερώνομαι  και  διαλύω  το να αντιστέκομαι στο να γίνω καλά 

Απελευθερωθήκατε και  διαγράψατε την διαδικασία και τα συναισθήματα που δεν σας άφηναν να θέλετε να γίνετε καλά και πάψατε να αντιστέκεστε στο να γίνετε τελείως καλά

Είμαι ανοιχτεί και δεχτική στο να δέχομαι το καλύτερο δυνατό για μένα

Γίνατε δεχτικοί και ανοιχτοί στο να παίρνεται τα καλύτερα που η ζωή σας δίνει απλόχερα

Περιτριγυρίζομαι από θεραπευτικές θετικές και γεμάτες αγάπη ενέργειες

Γύρω σας έχετε μόνο θετικές , θεραπεύτηκες  γεμάτες με αγάπη για εσάς   ενέργειες

Νιώθω υπέροχα και περήφανα για τον εαυτό μου 

Με αγαπάω και με φροντίζω

Είστε περήφανοι για τον εαυτό σας , τον λατρεύεται και τον φροντίζεται με αγάπη    

Έχω το δικαίωμα ν α κάνω όσα εγώ θέλω

Αξίζετε και μπορείτε να κάνετε όσα σας αρέσουν και θέλετε

Λατρεύω να φροντίζω το σώμα μου , λατρεύω την εξωτερική μου εμφάνιση

Λατρεύετε να φροντίζεται το σώμα σας και θαυμάζεται το κορμί σας

Δίνω στο σώμα μου μόνο υγιεινές τροφές   , φρούτα , λαχανικά και ότι χρειάζεται για να είναι απόλυτα υγιέστατο

Προσφέρεται στο σώμα σας ότι χρειάζεται ώστε να παραμένει υγιέστατο

Γυμνάζομαι καθημερινά με διάφορους τρόπους με τους οποίους τους βρίσκω τόσο διασκεδαστικούς και πανεύκολους

Γυμνάζεστε καθημερνά πανεύκολα , το διασκεδάζετε και το απολαμβάνετε

Κοιμάμαι πάντα τέλεια , γρήγορα και κάθε πρωί που ξυπνάω νιώθω απόλυτα ξεκούραστη και αναζωογονημένη  και ξυπνάω εύκολα    

Κοιμάστε εύκολα , ήρεμα  και το πρωί που σηκώνεστε πάντα νιώθετε γεμάτη ενέργεια , αισιοδοξία και χαρά 

Όπου και αν πάω είμαι καλοδεχούμενη και αγαπητή

Σας καλοδέχονται πάντα με αγάπη και σεβασμό όπου και αν πάτε

Η θεραπεία μου έχει είδη  ξεκινήσει με τον πιο τέλειο και ανώδυνο τρόπο 

Έχετε είδη αρχίσει να θεραπεύεστε με εκπληκτικό ρυθμό και τρόπο

Αγαπάω και αποδέχομαι τον εαυτό μου έτσι όπως είμαι

Λατρεύετε και αποδέχεστε τον εαυτό σας έτσι όπως είναι

Νιώθω ελεύθερη

Είστε ποια ελεύθερη να ζήσετε την ζωή σας όπως την θέλετε

Ακούω με αγάπη το τη μηνύματα μου λέει το σώμα μου και τα αντιλαμβάνομαι αμέσως

Κατανοείτε με απόλυτο σεβασμό και αγάπη τα μηνύματα που σας δίνει το σώμα σας

Μου είναι πανεύκολο να κάνω αλλαγές στην ζωή μου και στην προσωπικότητα μου

Σας είναι πανεύκολο να δέχεστε και να αλλάζετε την ζωή σας και την προσωπικότητα σας προς το καλύτερο για εσάς

Είμαι ολοκληρωμένη και απόλυτα ικανοποιημένη από την ζωή μου και από τον εαυτό μου

Νιώθετε  ικανοποίηση και  απόλυτη ευτυχία από το πώς είναι η ζωή σας και ο εαυτό σας τώρα και για πάντα   

Δεν αντιστέκομαι ποια στο να γίνω τελείως καλά και στο  με αγαπάω και να με φροντίζω

Σταματήσατε   να αντιστέκεστε στο να είστε υγιέστατη και στο να λατρεύετε αυτό που είστε τώρα

Με εγκρίνω στο πως είμαι τώρα

Εγκρίνεται το ποια είστε και το πώς είστε τώρα

Γίνομαι απόλυτα υγιέστατη

Στην ζωή μου όλα πάνε τέλεια