Σχετικά με μένα και τον λόγο που έκανα αυτό το site

2012-07-21 20:43

 

Σκέφτηκα να φτιάξω αυτή την σελίδα για να μοιραστώ μαζί σας  διάφορα που κατά καιρούς  πέφτουν στην αντίληψη μου , αλλά και τις δικές μου προσωπικές εμπειρίες  σαν δοκιμάζω κάποια από αυτά που σας λέω .  Είτε είναι  τεχνικές οραματισμού , είτε είναι το πόσο με βοήθησε η ανάγνωση κάποιου βιβλίου  ή κάποιες θεραπείας  (όλες οι έρευνες που θα διαβάζεται εδώ είναι φυτικές  και αφορούν την ίδια την φύση , τροφές ή βότανα ή ακόμη και προσεγγίσεις  με τρόπους εναλλακτικής ιατρικής .   Οτιδήποτε αφορά μη κλασική ιατρικής αλλά ακόμη και οικολογία )

Υποστηρίζω με όλη μου την ψυχή τους εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης από την προσωπική μου εμπειρία .  Και στην δική μου ζωή μέσα σε μία νύχτα όλα άλλαξαν όταν μου παρουσιάστηκε  ένα πρόβλημα υγείας , για το οποίο ταλαιπωρήθηκα πολλά χρόνια και   οι γιατροί  (μεγάλα ονόματα και μη ) κάνανε το ένα λάθος μετά το άλλο και στην αντιμετώπιση του γενικώς  και στην φαρμακευτική του αντιμετώπιση. Ακόμη και όταν έγινε το χειρουργείο η μετέπειτα πορεία ήταν γεμάτη λάθη , μου πήρε 4 φρικτά χρόνια να αναρρώσω   και από την έλλειψη φροντίδας από τους τότε ανθρώπους που είχα κοντά μου , αλλά και από τα επανωτά λάθη των γιατρών .  

Εκεί που νόμιζα πως όλα είχαν τελειώσει  και πως θα ξανά άρχιζα να ζω μέσα σε 30 μέρες χαράς ( το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάω σε ντίσκο να χορέψω 3 ώρες ασταμάτητα χαχαχαχαχαχαχαχ ) η ζωή μου έστειλε το μεγαλύτερο μάθημα που θα έπαιρνα ποτέ μου !!  Την πρώτη φορά απλά είδα ποιοι από τους ανθρώπους γύρω μου άξιζαν να είναι κοντά μου και τι πράγματα έπρεπε να αλλάξω , η ολική μου – τότε – και ψυχολογική κατάρρευση με ώθησε στο να κάνω ψυχοθεραπεία  και να απαλλαγώ οριστικά από κρίσεις πανικού και αγοραφοβίας και αναμνήσεις άσχημες και να πάψω να είμαι το θύμα , να αποδεχτώ την εσωτερική μου δύναμη και να τα βρω με τον εαυτό μου .  ( και μη φανταστείτε πως βρήκα την τέλεια θεραπεύτρια αμέσως, όχι ήταν η  3 που άλλαζα ). 

Εφόσον λοιπόν είχα ξεδιαλύνει και κόψει τους δεσμούς που με κρατούσαν αιχμάλωτη στο παρελθόν και στην θέση θύματος , με το πρώτο πρόβλημα υγείας , ήρθε και το δεύτερο , το οποίο ήταν αποτέλεσμα στα τόσα λάθη που είχαν γίνει από τους γιατρούς  στο πρώτο πρόβλημα  .  Και σε αυτό οι λανθασμένες διαγνώσεις και τα επικίνδυνα λανθασμένα φάρμακα συνεχίστηκαν .  Δεν ήξεραν τι είχα και ο καθένας έλεγε τα δικά του , άκουσα 3 διαφορετικές ανίατες ασθένειες  να μου λένε και γιατροί με  ονόματα , έκλαψα πολύ , όχι επειδή δεν υπήρχε γιατρειά , όχι επειδή με τα τόσα λάθη  είχα φτάσει στο σημείο και πέθαινα αλλά επειδή θύμωσα με τους πόνους και με το να μην μπορώ να ζωγραφίσω , να διαβάσω και και και   . Σε κάθε σχόλιο του στυλ θα πεθάνεις δεν θα προλάβεις να έρθεις στο επόμενο ραντεβού , σε κάθε  άκουσμα πως δεν υπάρχει θεραπεία εγώ γέλαγα και έλεγα μέσα μου « με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι , επειδή εσύ δεν ξέρεις την θεραπεία δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει , εγώ θα την βρω γιατί υπάρχει , είναι εκεί έξω απλά εσύ δεν την ξέρεις.» 

Ξανά τάματα , έχοντας και την εμπειρία από το πρώτο θέμα υγείας στο οποίο είχα βιώσει το θαύμα που είχα ζητήσει , δεν είχα αφήσει λείψανα αγίων  που να μην είχα προσκυνήσει σαν άκουγα πως τα έφερναν στην πόλη μου .   Πήγαινα και στο αγαπημένο μου μοναστήρι αλλά τίποτα αυτή την φορά …..έπρεπε να τα ζήσω όλα αυτά για κάποιο σκοπό …… για να μην σας κουράσω ……….. με την βοήθεια του Θεού και το ένστικτο μου  έφυγα από την κλασική ιατρική και άρχισε ο αγώνας  σε εναλλακτικούς τρόπους και διάγνωσης και αντιμετώπισης .

Εκεί άρχισαν οι διαγνώσεις να είναι ίδιες ,  και μέσω του ματιού και με ένα ειδικό μηχάνημα που σκαναρε το σώμα  και αργότερα με τον θεραπευτή που κατέληξα , όλα λέγανε το ίδιο , επιτέλους  ο κάθε θεραπευτής έβαζε το λιθαράκι του μέχρι που  βρήκανε τι είχα και ναι  και εκεί μου λέγανε πως κανονικά θα έπρεπε να είχα πεθάνει , ζω από θαύμα επειδή έχω τόση θέληση για ζωή που δεν επέτρεψα το σώμα μου να πεθάνει και ας ήταν σε τόσο τραγική κατάσταση .

Και ναι σε όλα όσα είχα όσο ακραία και αν ήταν υπήρχε θεραπεία αλλά έπρεπε να κάνω και πάλι υπομονή , τουλάχιστον οι πόνοι ηρεμούσαν με γιατροσόφια της φύσης !! Η ποιότητα ζωής μου  άλλαζε προς το καλύτερο !! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΣΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ .

Διάβασα πολλά μα πάρα πολλά βιβλία με το πώς να αλλάξεις την ζωή σου  με το να σκέπτεσαι σωστά  , δοκίμασα ένα σωρό τεχνικές  και βρήκα τι μου ταιριάζει .   Κατάλαβα  γιατί έπρεπε να ζήσω όσα έζησα και ήρθε η απόλυτη εσωτερική γαλήνη , αποδέχτηκα τους πόνους και όσα βίωνα .  Ναι είχα ξεσπάσματα θλίψης  αλλά δεν κρατούσαν πλέων πολύ , μόνο λίγες ώρες , έχοντας τα σωστά όπλα γέμιζα και γεμίζω με θετική ενέργεια πανεύκολα !!

Ναι κατέβαζα βιβλία από διάφορες σελίδες δίχως να τα αγοράζω , λεφτά δεν υπήρχαν  , έπρεπε να βρω τρόπο να με σώσω , όμως όταν μπορούσα αγόραζα ένα -ένα και ακόμη το κάνω , τα βιβλία  που με βοήθησαν και τα χάριζα στην βιβλιοθήκη ώστε άτομα δίχως λεφτά να μπορούν να έχουν πηγές  να λάβουν τα μηνύματα που θα τους δώσουν κίνητρα για να ζήσουν.  Μακάρι να το κάνουν όλο και ποιο πολλοί αυτό !!!.......

Σας έγραψα όλα τα παραπάνω για να καταλάβετε γιατί έκανα αυτή την σελίδα , γιατί λατρεύω να βοηθάω και να μοιράζομαι όσα μαθαίνω . Δεν έγραψα τι αρρώστιες είχα και τι θεραπείες έκανα για να μην επηρεαστούν ευαίσθητοι άνθρωποι που εύκολα  ταυτίζονται και παίρνουν λάθος αποφάσεις  για την ζωή τους.

Μέσα σε όσα έζησα γνώρισα ανθρώπους  εκπληκτικούς , έμαθα τις αντοχές μου και πώς να κάνω τα δικά μου «θαύματα» , έμαθα να εκτιμώ  την ζωή , ανακάλυψα τα χαρίσματα μου και τις ικανότητες μου  !!! όλες οι ώρες, μήνες, χρόνια που έμεινα κλεισμένη σε ένα σπίτι , σε ένα άρρωστο σώμα , σε έναν υπολογιστή ψάχνοντας να βρω να κάνω δημιουργικά πράγματα , όλες οι ώρες που επένδυσα διαβάζοντας και κάνοντας πράξη όσα διάβαζα ΑΞΙΖΑΝ !!!!

Είτε έκλαιγα , είτε ένιωθα μόνη και αβοήθητη , είτε είχα όρεξη ή όχι , εγώ εκεί έκανα πράξη όσα διάβαζα,  συνέχισα να διαβάζω ώστε να μην επιτρέπω την μιζέρια να φωλιάζει  για πολύ, όσο διάβαζα τέτοια βιβλία τόσο πιο καλά ένιωθα !! Έκανα όλα όσα θα βρείτε στο ΒΙΒΛΙΑ .  Και μη νομίζετε πως ήταν εύκολο , και γω μόνη τα περνούσα και εγώ πόναγα τρελά και εγώ έκλαψα  και εγώ δεν ήθελα να σηκώνομαι από το κρεβάτι από τους πόνους  , θύμωνα σαν άκουγα την λέξη υπομονή , θύμωνα που δεν μπορούσα να ζωγραφίσω ,να περπατήσω , να έχω μια αγκαλιά να με κρατά.  Και εγώ έβαλα 30 κιλά και μισούσα το σώμα μου και ντρεπόμουνα να με βλέπουν .

Όμως όλα ξεπερνιούνται αρκεί να είμαστε έτοιμη να αλλάξουμε το πώς σκεφτόμαστε , εμείς  μετά από κάποια ηλικία προκαλούμε όσα μας συμβαίνουν επειδή δεν σβήσαμε τα άσχημα βιώματα μας .   οκ όταν ήμασταν παιδιά μας κάνανε ότι ήθελαν , μετά όμως είναι επιλογή μας αν θα μείνουμε θύματα ή θα ζήσουμε την ζωή μας , αν δεν απαλλαγούμε από τις κακές μας πεποιθήσεις –βιώματα οι αποφάσεις που θα παίρνουμε θα είναι πάντα λάθος .