Νηστειοθεραπεια- θα σας βάλω εδώ το ημερολόγιο με την δική μου προσπάθεια

2015-11-29 12:37

Δεν σας γράφω τι πρόβλημα υγείας είχα και το έκανα γιατί πολλά άτομα επηρεάζονται από όσα διαβάζουν, να ακούτε, να διαβάζεται , να το ψάχνετε και να μην κάνετε κάτι δίχως να το συζητήσετε με κάποιον ειδικό. Και εγώ το μίλησα με τον θεραπευτή μου – δεν πάω σε κλασική ιατρική και ο θεός να με βοήθα να μην ξανά πάω ποτέ -  ξέρει τι κάνω και με παρακολουθεί δεν το έκανα τελείως μόνη.

Νηστειοθεραπεια μου ημερολόγιο 21/11/2015

Κιλά= 105.8

Μέτρημα με μεζούρα = 21/11/2015

Μέση=122

Στήθος=127

Περιφέρεια=130.50

Μπούτια = 74

Αριστερό Μπράτσα= 38

======================

1 μέρα προετοιμασίας για την απόλυτη νηστεία  

7 το πρωί ξύπνησα και έφαγα 2 μπανάνες μέσα σε 15 λεπτά .

Γυμναστική 20 λεπτά

1 παρα 10 εφαγά 400 γρ πατάτες με λίγο λάδι και λεμόνι  =  ενώ πειναγα τόσο πολύ γιατί είχα φάει μόνο 2 μπανάνες όταν έφαγα  τις πατάτες έσκασα , φούσκωσα .

7 το απόγευμα 300 γρ πατάτες με λίγο λάδι και  λεμόνι .

Από υγρά έκανα το τσάι της ευτυχίας που βγήκε ένα ποτήρι και μία γουλιά νεράκι .

Κοιμήθηκα στης 9 το βράδυ ξύπνησα μερικές φορές , είδα μερικά άσχημα όνειρα σηκώθηκα 6 το πρωί

Κακακια όχι 

-----------------------------

2 μέρα προετοιμασίας για την απόλυτη νηστεία  .  22/11/2015

7 το πρωί έφαγα 2 μπανάνες  =είναι 9 το πρωί και πειναω παρα πολύ και ζαλίζομαι ιδίως όταν σηκώνομαι . 12 παρα 10 και μετα από τόσες ώρες μαγειρέματος πειναω τόσο πολύ και ο λαιμός μου λίγο με πονά μάλλον από έλλειψη νερού

1 έφαγα 400 γρ πατάτες με 2 κ λάδι και 1 λεμόνι και δεν φούσκωσα όπως χθες

Στις 7 έφαγα 300 γρ πατάτες και μόλις πήγε 8 και με έπιασε τέτοια νύστα και κοιμήθηκα 9 πάρα τέταρτο , πάλι ξύπνησα μερικές φορές και πάλι είδα πολύ ζωντανά και χαζά όνειρα και τελικά αφού καθόμουν στο κρεβάτι με τα μάτια κλειστά σηκώθηκα 6 το πρωί .

 

Εξακολουθώ να νιώθω τον αυχένα μου  βαρύ και μπουκωμένο , τα αφτιά μου  σαν βουλωμένα και βουίζουν ιδίως το αριστερό , φτερνίζομαι , νιώθω όμως καθαρό το μυαλό .

μου και έχω αντοχές για να είμαι όρθια κάτι που δεν το είχα, με πονανε από χθες τα κόκκαλα στα δάχτυλα και καρπούς  και νιώθω πάλι αυτό που ζεσταίνομαι τις εξάψεις .

Από υγρά έκανα το τσάι της ευτυχίας που βγήκε ένα ποτήρι

Κακακια ναι 

--------------------------

3 μέρα προετοιμασίας για την απόλυτη νηστεία   23/11/2015

7 το πρωί έφαγα 2 μπανάνες

νιώθω πάλι αυτό που ζεσταίνομαι τις εξάψεις, πονάνε τα αφτιά μου

 Από υγρά έκανα το τσάι της ευτυχίας που βγήκε ένα ποτήρι

20 λεπτά γυμναστική

1 έφαγα 300 γρ πατάτες για να μου φτάσουν να φάω και το βράδυ

Μου ήρθε να κοιμηθώ στης 3 αλλά μπα ξάπλωσα αλλά ανήσυχη , λίγο πονοκέφαλο, μάτια θολά, το χείλη το επάνω με ενοχλεί λες και πρήζεται ή κάτι θα βγει εκεί , γλώσσα στυφή την νιώθω , πολύ σάλιο . 6 παρά 10 πολύ ζεσταίνομαι και έχω 20 βαθμούς στο σπίτι βράζω και ο πονοκέφαλος μεγάλωσε .Μακάρι να κοιμόμουν   να περνούσαν οι ώρες και οι εβδομάδες γρήγορα .  νιώθω σαν να είμαι ματιασμένη και μου λένε πως είμαι . 

7 πατάτες 300 γρ

Κακα όχι

Ξάπλωσα πάλι στης 8 και μισή ξύπνησα πάλι στης 2 περίπου  και μετά ξύπναγα κοιμόμουν εώς της 6 και μισή. 

----------------------

4 Μέρα προετοιμασίας για την απόλυτη νηστεία     24/11/2015

7 το πρωί 2 μπανάνες

Σηκώθηκα και δεν έχω και πολύ όρεξη για τίποτα ούτε καν το τσάι μου να κάνω και ο αυχένας είναι ακόμη πιο σκληρός σήμερα τον έτριψα λίγο για να ηρεμήσει.

Έκανα κακά , δεν κάνω πολλές φορές κάθε μέρα , βγαίνουν δύσκολα μεν αλλά μπόλικα , σε μπάλες μεγάλες δεν μυρίζουν όπως πριν αλλά νιώθω λίγο πόνο στο πλάι της κοιλιάς μου πριν και μετά.  Τις μέρες που δεν κάνω δεν νιώθω πως αχ θα σκάσω πρέπει να κάνω .

 

20 λεπτά γυμναστική και σταματώ να πίνω υγρά.

Νομίζω πως το βασικό μου πρόβλημα είναι η βαρεμάρα και ο φόβος των πονοκεφάλων , μακάρι να είχα κάποιον να με πηγαίνει με το αμάξι σε κάποια παραλία και να κάθομαι να την κοιτώ και να μπορώ να χώνομαι στην αγκαλιά κάποιου , κάτι με αποσπά το μυαλό ευχάριστα .  η ώρα είναι 10 και μισή το πρωί πεινάω πολύ και διψάω τόσο πολύ , έκανα μπάνιο και το δέρμα στο πρόσωπο μου τσούζει πάρα πολύ ή να πω τραβά πολύ?(μάγουλα και γύρω από την μύτη μου ) Γόνατα αγκώνες καρποί είναι δύσκαμπτοι και με το ζόρι τα κουνάω νιώθω την κούραση και την δυσκολία να κουνηθούν αμέσως  , παρόλα αυτά έχω πολύ καθαρό μυαλό τα πρωινά. Όταν πάω για κατούρημα πόπο είναι κατά κιτρινοπορτοκαλί και επειδή φοραω σερβιέτα με τσούζει η περιοχή κάτω . 

1 το μεσημέρι πατάτες

2 και μισή και τα μάτια μου κουράστηκαν και νιώθω πείνα και κούραση , είμαι στον υπολογιστή από το πρωί για να μην βαριέμαι . 

4 το μεσημέρι και με έπιασε κοιλόπονος και έκανα πάλι κακά , κρυώνω , νιώθω κάτι σαν καούρα να πω? Κάτι στο λαιμό  να το πω? Και με πονάνε τόσο μα τόσο πολύ τα γόνατα και οι γάμπες μου ποπο δεν ξέρω που να βάλω τα πόδια μου σε πια πόζα .  4 και μισή διάρροια ποπο πονόκοιλος και τώρα 6 και 38 με πονά ο αφαλός

7 το απόγευμα 300 γρ πατάτες 

Και τα πόδια πονανε τόσο πολύ =  γόνατα  , δεν πήρα καθόλου υγρά , ξάπλωσα 10 παρά και πάλι έκανα διάρροια μπόλικη και μετά κάτω το δέρμα έγινε κατακόκκινο και πόναγα πολύ και έβαλα αλείφει

--------------------

Ημέρα 5 25/11/2015

7 το πρωί 2 μπανάνες  δεν κατάφερα να φάω την 2 ολόκληρη

Γαμώτο νυστάζω και είναι 7 και 24 θα πάω να ξαπλώσω και ας έχω φάει . δεν κοιμήθηκα  . 10 παρά 20 και νιώθω πείνα αλλά δεν πειράζει .

1 έφαγα 400 γρ πατάτες

Ούτε και σήμερα θα πάρω υγρά για να με προετοιμάσω για την απόλυτη  ξηρασία . σήμερα από το μεσημέρι και μετά τα μάτια μου πονανε και βλέπω θολά .

7 πατάτες αλλά δεν έφαγα πολύ  μου φαινόταν άγευστο σαν χαλασμένο

Ενώ με έπιασε νύστα από της 8 όπως κάθε μέρα ήμουν ανήσυχη και  με πονοκέφαλο και πήγα ήρθα στο κρεβάτι το βράδυ και κατάφερα να κοιμηθώ στης 10 , 10 και 

------------------------

Ημέρα 6 26/11/2015

7 μια και μισή μπανάνα

Σηκώθηκα με λίγο πονοκέφαλο , ατονία , πάλι το βράδυ ξύπνησα τις ίδιες ώρες – 2 και , 4 και , 5 και 6 και . Τα αφτιά μου βουίζουν τόσο πολύ . αερίζομαι και νιώθω πως πρέπει να πάω για κακά όμως τίποτα περιμένω να γίνει από μόνο του. Ο πονοκέφαλος έχει μεγαλώσει πολύ και πήγε στο δεξί κούτελο και μάτι και άρχισε και η αναγούλα. Το πήρα απόφαση να ξεκινήσω μία μέρα νωρίτερα το 3 μέρες αποχή από νερό και τροφή για ν ξεμπερδεύω με αυτό και μετά και τις 2 μέρες μόνο με νερό ώστε να περάσει αυτό το στάδιο να ηρεμήσω από την αγωνία στο ένα θα το αντέξω .  λοιπόν ή ώρα είναι 5 και 20 , στης 3 και μισή ξάπλωσα και έλεγα ξανά και ξανά μέχρι που με πήρε ο ύπνος  πως είμαι υγιέστατη , ξύπνησα στης 5 και ο πόνος στα μάτια και στο κεφάλι έφυγαν  και ναι ναι πήγα επιτέλους τουαλέτα και ήμουν αρκετά μέσα ουφ ξελάφρωσα και τώρα θα κάνω μπάνιο για τις 3 μέρες που δεν θα κάνει ούτε τα χείλη μου να βρέξω.  Νιώθω τόσο καλά γεμάτη ενέργεια !!

7 έφαγα 300 γρ πατάτες και σήμερα δίχως υγρά .

Το σαγόνι μου  είναι παράξενο όταν μασάω όταν χασμουριέμαι λες και μπαίνει και βγαίνει λες και τι να πω . 

Δεν θα κάνω την 7 μέρα θα πάω στην απόλυτη  νηστεία αύριο . 

---------------------------

ΚΙΛΑ = 103,3 !!!

--------------

1 μέρα ξηρασίας

Χθες βράδυ κοιμήθηκα στης 2 παρα με πονούσε η κοιλιά για τουαλέτα που τελικά δεν πήγα και για αυτό σήμερα ξύπνησα με δυνατό πονοκέφαλο αριστερά στο κούτελο και αερίζομαι. Είδα και πάλι πολύ ζωντανά όνειρα όχι και τόσο ευχάριστα. Προσπαθώ να μην με πάρει από κάτω που έχω πονοκέφαλο , ακούω μουσική και κάνω υπομονή , είναι δύσκολο εάν δεν περνά η ώρα γρήγορα και για να περνά γρήγορα πρέπει ή να κοιμάσαι ή να ασχοληθείς με κάτι .   Όμως στο βιβλίο λέει να μην κάνεις τίποτα και να ξεκουράζεσαι και να κοιμάσαι, εας άφηναν να παίρναμε κάτι φυτικό να κοιμόμασταν συνέχεια να μην πονάμε χαχαχαχα .

Το σαγόνι μου  έκανε ένα κρακ τι να πω ποπο , έχω ακόμη πονοκέφαλο και όλη μέρα είμαι ξάπλα , αλλά δεν πείνασα!!!!! Νιώθω ζάλη , τα μάτια βλέπουν θολά όμως δεν είμαι ξελιγωμένο εάν δεν είχα πονοκέφαλο ουυ θα έβλεπα έργα .

Κρυώνω τόσο πολύ!!παγωμένη είμαι !! η καρδιά τρέχει γρήγορα μα ας έφευγε ο πονοκέφαλος !!   Πάει πέρασε η πρώτη μέρα ναιιιιιιιιι επιτέλους!!!! Τι πονοκέφαλος παναγιά μου  τι τυραννία μέχρι το ξημέρωμα όλη μέρα με τα μάτια κλειστά και να πονάω .  όλα τα άλλα συμπτώματα δεν ήταν τόσο τραγικά ( είμαι παγωμένη , πόνος στα πόδια, ζάλη, βουητό στα αφτιά, ανάσα μεταλίκι και απαίσια ) δεν γουργούρισε η κοιλιά μου ούτε μία φορά!!

2 μέρα ξηρασίας  28/11/2015

Σηκώθηκα με λιγότερο πονοκέφαλο όμως είναι εκεί και καραδοκεί, τα μάτια δεν αντέχουν και πολύ γαμώτο πφφ , το θέμα είναι να περνά και η ώρα αλλιώς πώς να μην γκρινιάξεις?  Ελπίζω να μην την βγάλω και σήμερα με τα μάτια κλειστά και να πλήττω αν και όταν βρήκα την μάσκα νυκτός την φορούσα και έβλεπα στο YouTube  επεισόδια της μουρμούρας , τα άκουγα μόνο γιατί όλη μέρα με μουσική η ώρα δεν περνούσε.  Όταν με  έπιαναν τέτοιοι πονοκέφαλοι από τα πολλά παυσίπονα κοιμόμουν χθες όμως που δεν κάνει να πάρω δεν με έπαιρνε και ο ύπνος γαμωτο. Τα μάτια μου είναι τόσο θολά . έβαλα θερμοφόρα για να ηρεμήσω τον πονοκέφαλο και τα μάτια , ο πονοκέφαλος υπάρχει αλλά όχι τρελός , τα μάτια λίγο ηρέμησαν , πονάνε τα δόντια και πεινάω κάπως , πήγε 8 το βράδυ άντε να ξημερώσει!! Άλλη μία μέρα!!! Έχει πάει 1 το βράδυ και δεν μπορώ να κοιμηθώ ούτε και σήμερα  άντε να ξημερώσει να περάσει και η 3 μέρα γιατί σήμερα ένιωσα και πείνα και δίψα .  νιώθω πως παίρνω μάστερ στην υπομονή . 

3 μέρα ξηρασίας 29/11/2015

Χθες κατάφερα να κοιμηθώ στης 1 και μισή το βράδυ .

Ο πονοκέφαλος την μία μέρα είναι από δεξιά την άλλη από αριστερά χαχχαχαχα από χθες που βάζω θερμοφόρα στην κοιλιά πεινάω δεν ξέρω εάν είναι τυχαίο ή όχι και σήμερα πεινάω αλλά κάνω υπομονή να φύγει και αυτή η ευλογημένη μέρα . Βαρέθηκα να μην μπορώ να κάνω πράγματα γιατί κρυώνω πολύ , πεινάω και τα μάτια και ο πονοκέφαλος δεν βοηθάνε.  Βέβαια εάν μπορούσα να είχα καλή παρέα ή κάποιον να κάναμε μαζί διαλογισμό που να ήξερε από αυτά θα  βοηθούσε.  Εάν σας λείπει ύπνος θα το χαρείτε εάν κοιμάστε γιατί εγώ έχω ανησυχίες, εάν είστε σαν εμένα αγκαλίτσας άνθρωπος και δεν έχετε κάποιον να σας κρατά αγκαλιά και να σας φεύγει ο πόνος και η γκρίνια  τότε βρείτε τι σας κάνει και χαμογελάτε και να τα έχετε έτοιμα για χρήση .  εάν εξαιρέσετε την βαρεμάρα και τον πονοκέφαλο – δόξα τον θεό δεν είχα εμετούς -  δεν είναι τελικά τόσο δύσκολο .  Αύριο θα μετρηθώ και θα ζυγιστώ να δω την διαφορά, όχι πως με πολύ νοιάζει  εγώ προτιμώ να το κάνω στην αρχή και στο τέλος αλλά το κάνω για το ημερολόγιο αυτό . Πάντως αυτό που πρόσεξα είναι πως τις ώρες που ήμουν ξάπλα και σκεφτόμουν – τι άλλο να κάνω χαχαχ- ακόμη και μουσική που άκουγα , στο μυαλό ερχόταν όλες οι στιγμές που  θεωρώ ταπεινωτικές και που  θύμωσα  με μένα που δεν φέρθηκα πιο σωστά, είτε γιατί δεν με υπερασπίστηκα είτε γιατί έκανα κάτι χαζό και βλακώδες και μόλις έφευγε έλεγα με συγχωρώ .    ξέχασα να πω πως η καρδιά τρέχει σαν τρελή αυτές τις μέρες . Σήμερα η ζάλη είναι πιο έντονη και όταν σηκώνομαι και πονοκέφαλος και παραπατάω και νιώθω πιο έντονα να πεινάω .  Ο πόνος στα δόντια σήμερα έφυγε !! 

Ζυγίστηκα δεν άντεξα χαχαχαχ στης 9 το βράδυ 101,8 φόραγα όμως 2 ζευγάρια κάλτσες και πόσα ρούχα που κρυώνω χαχααχα

Στις 11 και μισή δεν άντεξα και πήρα τον πρώτο χυμό χεχεχεχεχεχ  

1 μέρα με χυμούς 30/11/2015

9 το πρωί προσπάθησα να πάρω τον χυμό μου ( 1 πορτοκάλι με 2 μπανάνες ) αλλά ενώ διψαω πολύ μα πάρα πολύ  με το κουταλάκι ήπια σχεδόν όλη την κούπα και φούσκωσα . Τώρα μετά από 5 ώρες ξανά το ίδιο .

1 το μεσημέρι μία μπανάνα και 2 πορτοκάλια (τον χυμό ) τα μπλεντερισα  όλα μαζί και σχεδόν όλο με το κουταλάκι τα ήπια. Πολύ ζάλη μέχρι να τα ετοιμάσω , ετοίμασα και το τσάι μου για το απόγευμα. Και με ξανά πήρε ο ύπνος από το πρωί μέχρι τώρα .  

Σήμερα έχω λίγο ξαφνικό συνάχι.

30/11/15 = κιλά 101 = 4,800 κιλά έφυγαν!!

Μέση = 113  = 9 πόντοι έφυγαν!!

Περιφέρεια = 124 = 4,5 πόντοι έφυγαν!!

Μπούτι = 68  = 6 πόντοι έφυγαν!!

Στήθος = 117 = 10 πόντοι έφυγαν!!

Μπράτσο = 34 = 4 πόντοι έφυγαν!! 

========================

6 το απόγευμα πήρα το τσάι της ευτυχίας 1 ποτήρι , ήμουν όρθια να στεγνώσω και να χτενίσω τα μαλλιά μου και με έπιασε μια ζάλη –σκοτοδίνη – πείνα – η καρδιά να χτυπά σαν τρελή –μαύρισαν τα μάτια μου – τρέμουλο και πήρα το τσάι μονορούφι και έτρεξα να καθίσω .  

2 και τελευταία μέρα χυμού 1/12/15

Χθες πάλι γύρω στης 2 το βράδυ με πήρε ο ύπνος , πολύ μα πολύ πείνα νιώθω .

9 το πρωί πήρα το χυμό μου = 1 πορτοκαλί με 1 μπανάνα (αυτό επέλεξα από τις επιλογές που δίνει ως εύκολο ) 

Μεσημέρι και βράδυ χυμό , ουφ τέλος δεν μπορώ άλλο τόση πείνα και να ζαλίζομαι τόσο πολύ .

1 μέρα στάδιο λίγης τροφής  Γ1

Χθες κοιμήθηκα στις 1 παρά ,πάλι καλά σηκώθηκα σήμερα και παραπατάω , ζαλίζομαι και σαν να νυστάζω , και τις μέρες τις προετοιμασίας όπως και σήμερα είδα κάτι σαν περίοδο, οπότε ένα όντως ξανά έρθει είναι πιο λογικό το ότι πεινάω τόσο πολύ .

Στης 8 πήρα ένα ποτήρι ζεστό νερό με το μαγνήσιο το αλάτι

Στης 9 έφαγα ναι!! Πρωινό =  μία φέτα ψωμί με λίγο καλό λάδι και το μείγμα από τα βότανα που λέει δίχως να έχω βάλει και αλάτι πάλι καλά γιατί θα διψούσα ακόμη πιο πολύ μετά. Τα βότανα δεν τα άλεσα τα περισσότερα τα βρήκα σε μορφή σκόνης   και έδωσαν καταπληκτική γεύση στο ψωμί το έτρωγα και ένιωθα αγαλλίαση στην ψυχή μου!! Και από τις επιλογές που έχω έφαγα ένα βραστό αυγό μελάτο δεν μου βγήκε αλλά δεν θα σκάσω κιόλας. Δεν πρόκειται να γίνω μανιακή και να μετράω σαν τρελή τα γραμμάρια, σκοπός είναι να γίνεται συνειδητά και με υγιή τρόπο σκέψης .  και έκανα και κακακια μετά από 5 μέρες από το μαγνήσιο προφανώς .  άντε να έχω δυνάμεις σιγά σιγά να ξεκινήσω και 20 λεπτά γυμναστικής σύντομα .  Πάντως το χάρηκε η ψυχή μου τόσο πολύ που έφαγα αλλά πολύ δίψα νιώθω .

Χθες το βράδυ που μαγείρευα τον πουρέ και  έβραζα αυγά με έπιασε μια σκοτοδίνη και η καρδιά ποπο ευτυχώς πέρασε μετά από καμιά ώρα και συνέχισα τις ετοιμασίες.

Σήμερα θέλω όλο να κοιμάμαι ποπο  άντεξα όλο το πρωί με το ζόρι και κοιμήθηκα το μεσημέρι 2 ώρες , με το ζόρι ξύπνησα για να φάω και πάλι νυστάζω χαχαχαχαχ

3 το μεσημέρι έφαγα μία φέτα ψωμί με το νερουλό πουρέ και τα μπαχαρικά.

Αη να δούμε εάν θα αντέξω με δίχως να φάω κάτι έως το πρωί που πρέπει …. Ο τελικά μου ρθε πάλι περίοδο αχ τι τυχεροί που είναι οι άντρες αχ …..ίσως για αυτό πεινάω τόσο τραγικά πολύ το βράδυ , από της 3 το μεσημέρι και μετά σε αυτό το στάδιο  των 7 ημερών δεν τρως τίποτα και επειδή  δεν μπορώ να κοιμηθώ πριν της 1-2 το βράδυ  υποφέρω τρέλα από πείνα μιλάμε με τα μάτια ανοιχτα βλέπω όπως τα καρτούν φαγητά έλεος .

2 μέρα στάδιο λίγης τροφής  Γ1

Με το που παίρνω το μαγνήσιο το αλάτι ούτε μισή ώρα δεν περνά και τρέχω τουαλέτα με πόνο.  Οπότε μην φοβηθείτε εάν σας πιάνει πόνος στην κοιλιά φεύγει μόλις τελειώσετε άσε που μπορεί σε σας να μην σας πιάσει πόνος  .είπαμε δεν τρομάζετε με όσα διαβάζεται  γιατί ο καθένας μας είναι διαφορετικός και ούτε ψέματα θα γράψω , σκοπός είναι να γράψω πως βίωσα εγώ αυτή μου την προσπάθεια. Μακάρι να έχετε υποστήριξη από κάποιον και όταν σας πιάνει τέτοια τρελή πείνα να σας λέει  όλους τους λόγους για τους οποίους το κάνετε και να σας παίρνει αγκαλιά. Αλλιώς οπλιστείτε με πολύ κουράγιο γιατί όπως και γω  προσπαθώ μέσα στην πείνα – με πονά η κοιλιά από την πείνα γουργουρίζει σαν τρελή 2-3 ώρες – να σκέπτομαι γιατί το κάνω , πάω έρχομαι κουζίνα , μου ρχεται να πιω κάνα λίτρο νερό να χορτάσω με νερό αλλά νερό δεν κάνει να πίνουμε και σκάω χαχαχαχα.  Εάν μπορείτε βάλτε στο ψυγείο με μεγάλα γράμματα κάτι σαν πόστερ τους λόγους που το κάνετε ώστε να μην λυγίσετε και φάτε , ίσως ένα δεν είχα και περίοδο να μην πειναγα τόσο πολύ.

Το πρωί το μαγνήσιο και μετά 50 λεπτά πρωινό κλασικά μία φέτα μικρή λευκό ψωμί  με λίγο λάδι και λίγο από το μείγμα βοτάνων και 60 γρ πατάτας πουρέ , είπα να φάω το αυγό το μεσημέρι μπας και με κρατήσει περισσότερο για το βράδυ γιατί χθες ο πούρες μάλλον χωνευτικέ γρήγορα και από τις 6 και μετά πειναγα εως της 2 το βράδυ .  

Εξακολουθώ να έχω θέμα με τα μάτια μου και το φως , με το φως βλέπω θολά , με το φως της ημέρας είμαι καλά , με τα σκοτάδια καλά .

Το βράδυ τα ίδια πείνα γουργούρισμα η κοιλιά και με πήρε ο ύπνος στης 2 το βράδυ , αναρωτιέμαι όλο αυτή η ένταση που προκαλεί η πείνα πόσο καλό κάνει στο σώμα και στο μυαλό.

3 μέρα στάδιο λίγης τροφής  Γ1

Σήμερα σηκώθηκα με αίμα κανονικό από περίοδο και σαν πήρα το μαγνήσιο το πρωί  πάω όλο διάρροια  -έχω πάει πολλές φορές –

Για πρωινό έφαγα την φετούλα ψωμί με τα μπαχαρικά και λίγο τυρί φέτα .