Τώρα πάμε στις γατούλες!

2019-09-04 13:48

Τώρα πάμε στις γατούλες! Ναι είχα και γατούλα.  Για χρόνια ήθελα γατούλα και ακόμα θέλω μα τώρα πια ξέρω πως η γατούλα απαιτεί περισσότερες αλλαγές στο χώρο από το σκυλάκι.

Την γατούλα την είχα για 2 μήνες μόνο μετα αναγκαστικά να την γυρίσω πίσω.  Ακόμα ντρέπομαι για αυτή μου την πράξη.

Η γατούλα εκπαιδεύετε, το έκανα και ναι γίνετε.

Εάν έχεις στο σπίτι πολλά μπιχλιμπίδια θα έχεις πρόβλημα. Θα ανεβαίνει παντού και θα πειράζει τα πάντα!

Εάν δεν θα έχεις τα λεφτά να πάρεις τον ειδικό αέρα που φυσά με την ανίχνευση κίνησης (κοστίζουν πολύ) θα βλέπεις το γατί να ρίχνει βάζα και διάφορα. Και εάν δεν έχει πόρτες σαλόνι κουζίνα να τις κλείνεις θα την κυνηγάς στην κουζίνα διαρκώς χαχαχααα.

Μπορείς να έχεις ένα δωμάτιο για το γατί? Μπορείς να έχεις χώρο για ένα μεγάλο ειδικό σιδερένιο κλουβί όπου θα περνά ώρες εκεί μέσα όταν θα κοιμάσαι ή θα είσαι στην δουλειά?

Μπορείς να αντέξεις τις γρατζουνιές που θα αποκτάς?

Δεν θα μπορείς να ανοίγεις την εξώπορτα σου και τις μπαλκονόπορτες σου εάν το γατί θα είναι έξω από το κλουβί του γιατί μπορεί να σου φύγει.

Εάν ζεις χαμηλά θα σου έρχονται γάτες επειδή έχεις και εσύ.

Η γάτα μαθαίνει πανεύκολά να κάνει την ανάγκη της εκεί που πρέπει σε σχέση με τον σκύλο μα σκαρφαλώνει παντού.   

Εάν ζεις με άλλους φρόντισε να το συζητήσετε και να τους πεις πως τέρμα ανοίγω πόρτες χωρίς να σκέφτομαι που είναι η γάτα.  Μπορούν να το δεχτούν? Θα φοράνε ρούχα με κορδόνια όπως σορτσάκια και φόρμες και θα πηδά να παίξει μαζί τους μπορούν αυτό να το αντέξουν? Μπορούν να αντέξουν τις γρατζουνιές?

Στην δική μου περίπτωση ξεσπάσανε ξαφνικά μετα από 2 μήνες , έγινε χαμός και λέγανε πως νιώθουν φυλακισμένοι στο ίδιο τους το σπίτι που δεν μπορούν να βγουν στο μπαλκόνι ή έξω χωρίς να σκέφτονται την γάτα.  Απείλησαν να την διώξουν εάν δεν την γυρνούσα πίσω.

Για αυτό σας το λέω διαβάστε , μάθετε τις ανάγκες και τι αλλαγές που θα πρέπει να κάνετε στο σπίτι σας. Μπορείτε να το δεχτείτε εφόρου ζωής? Εάν ναι κάντε το! Πάρτε μία γατούλα!

Εγώ έψαχνα για μικρούλα 1-2 μηνών και όταν μου την έφεραν ήταν τουλάχιστον 6-7 μηνών (μαθημένη αλλιώς την φιλοξενούσαν κάπου), ο κτηνίατρος μας είπε αποκλείετε να είναι 1-2 μηνών – φαινόταν- αλλά στην φωτογραφία μας είχαν δείξει πως ήταν 1-2 μηνών και δεν είχα τον χρόνο να της μάθω εξαρχής πράγματα και να την δεχτεί πιο ομαλά το σκυλί μου. Δεν είχα πάει εγώ να την παραλάβω είχα αρρωστήσει και μου την έφερε ο τότε σύντροφος μου, εγώ δεν θα την έπαιρνα για να είμαι ειλικρινής, ήθελα μικρούλα να έχω εγώ και ο σκύλος μου τον χρόνο να την μάθουμε και να μας μάθει πριν αρχίσει τις ζημίες και ο σκύλος μου την είδε μεγάλη και την πήρε ως αντίζηλο μου πήρε 5 μέρες πολλές ώρες σκύλο εκπαίδευσης κάθε μέρα για να την δεχτεί.  Ενώ εάν ήταν μικρό ίσως να το έβλεπε πιο προστατευτικά.  

Επίσης τα παιχνίδια της γάτας ήταν επικίνδυνα για τον σκύλο μου , μικρά στο μέγεθος και ευκολά να τα φάει.  Από την ζήλια του τα άρπαζε να τα φάει.

Μου έχουν πει πως η παίρνεις μικρή την γάτα ή εκπαιδευμένη για να μην έχεις θέματα. 

Όταν δάγκωνε την έβαζα στο crate ως τιμωρία και εκεί την είχα να κοιμάται και να τρώει και δεν με δάγκωνε όμως δεν το τηρούσε αυτό στους υπολοίπους.

Το ζώο όταν μάθει σε κάποιον να τηρεί κάτι δεν σημαίνει θα το τηρεί και στα υπόλοιπα μέλη του σπιτιού εάν και εκείνα δεν τον μάθουν να τους σέβεται.  Πρέπει όλη η οικογένεια που ζει στο ίδιο σπίτι να συμμετέχουν στην εκπαίδευση.  

 

Ελπίζω να μην σας κούρασα και να τα βρείτε έστω και λίγο βοηθητικά όλα αυτά.  Και μη ξεχνάτε επιβράβευση σε κάθε θετική συμπεριφορά που βλέπετε να κάνει από μόνο του!!