Ένα γενικό για όλα τα θέματα.

2012-07-21 20:06

 

Χαλάρωσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε, διώξε ότι αρνητικό έρχεται και απλά σκέψου κάτι που να σου δίνει απίστευτη χαρά , έτσι χαλάρωσε , γαλήνεψε , ακόμη και αν σε πάρει ο ύπνος όσα θα ακούσεις παρακάτω το υποσυνείδητο θα τα λάβει   ανενόχλητο.  Χαλαρώνεις ολοένα και πιο πολύ , ολοένα και πιο βαθειά

1.       Σκέφτομαι μόνο θετικά και αισιόδοξα  για όλα και όλους .

2.       Μου αξίζουν τα καλύτερα από την ζωή και τα παίρνω από την ζωή  μου καθημερινά.

3.       Η ζωή μου είναι γεμάτη αρμονία , χαρά , αγάπη, χαρές και ηρεμία.

4.       Η ζωή είναι μου  γεμάτη με εκπληκτικές ευκαιρίες .

Ζω μία υπέροχη ζωή και όλα μου έρχονται πανεύκολα δίχως κόπο.

5.       Βαδίζω πάντα προς τον σκοπό της ζωής μου , βοηθώντας όσους ανθρώπους συναντώ.

6.       Η ζωή μου είναι γεμάτη με  αφθονία από λεφτά  , αγάπη , σιγουριά, ηρεμία , ευκαιρίες , χαρά και υγεία, ασφάλεια  .

7.       Οι θετικές μου σκέψεις είναι πανίσχυρες , ενώ οι αρνητικές δεν έχουν καμία δύναμη απενεργοποιούνται αμέσως σαν ειπωθούν και διαγράφονται από το μυαλό μου  και στην θέση τους μπαίνουν θετικές σκέψεις .

8.       Το εισόδημα μου κάθε μέρα που περνά αυξάνεται ολοένα και περισσότερο.

9.       Πληρώνω τα πάντα νωρίτερα και δίχως κόπο , αφού τα χρήματα ρέουν ασταμάτητα στην ζωή μου και με βοηθάνε να εκπληρώνω τις επιθυμίες μου και στο να βοηθάω και άλλους .  τα ελέγχω με σύνεση .

10.   Βρίσκω διαρκώς καταπληκτικούς τρόπους να επενδύω τα τόσα πολλά χρήματα που διαρκώς λαμβάνω και τα πολλαπλασιάζω ασταμάτητα , νόμιμα και δίχως κόπο.  Και συγχρόνως έτσι βοηθάω ολοένα και περισσότερους ανθρώπους να ευτυχίσουν όπως και εγώ.

11.    Επιτυγχάνω σε ότι και αν κάνω.

12.   Είμαι από την φύση μου τυχερή  σε όλα

13.   Πάντα βρίσκομαι την κατάλληλη στιγμή στ ο σωστό μέρος.

14.   Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σε μένα , στις δυνατότητες μου , στις ικανότητες μου , με αγαπώ και με φροντίζω.

15.   Έλεγχο το βάρος του σώματος μου πανεύκολα, με διατηρώ δίχως κόπο στα τέλεια κιλά και στις τέλειες αναλογίες , διατηρώντας ένα σώμα γυμνασμένο , εντελώς υγιέστατο , γεμάτο ενέργεια και ευλυγισία.

16.   Τρώω μόνο ότι το σώμα μου χρειάζεται για να διατηρείτε γραμμωμένο, υγιέστατο, γεμάτο ζωή , ενέργεια και ευεξία  και με τις τέλειες αναλογίες .

17.   Σφύζω από ζωντάνια , υγεία, ηρεμία .  

18.   Λατρεύω το σώμα μου και την εξωτερική μου εμφάνιση .

19.   Λατρεύω που  τρέφομαι μόνο σωστά και υγιεινά.

20.   Λατρεύω που  ζω υγιεινά.

21.   Λατρεύω που σκέφτομαι μόνο θετικά και αισιόδοξα για όλους και για όλα  .

22.   Τα  να διατηρώ το τέλειο σώμα , με γράμμωση και με τέλειες αναλογίες μου είναι πανεύκολο και το λατρεύω να το κάνω .

23.   Λατρεύω που γυμνάζομαι καθημερινά

24.   Είμαι απόλυτα ευτυχείς

25.   Το βράδυ πάντα κοιμάμαι ξεκούραστα και ήρεμα , ο νυχτερινός ύπνος με ξεκουράζει , με ηρεμεί και σαν ξυπνήσω το πρωί είμαι γεμάτος – γεμάτη ενέργεια και όρεξη και κέφι , με διάθεση για όλα .

26.   Θυμάμαι πάντα τα όποια όνειρα δω και την σημασία τους .

27.   Τα ενεργειακά μου πεδία είναι πάντα συντονισμένα τέλεια και έχουν πάντα όση ενέργεια χρειάζονται .  και είναι εντελώς και για πάντα  απαλλαγμένα από καθετί αρνητικό .

28.   Το σώμα μου πάντα έχει την ενέργεια που χρειάζεται για να παραμένει τέλεια υγιέστατο  .

29.   Η αύρα  μου και τα τσάρκα μου είναι στην εντέλεια  , γεμάτα ενέργεια και καθαρά από αρνητική ενέργεια.

30.   Τίποτα αρνητικό από όπου και αν προέρχεται δεν μπορεί να με πλησίαση, έχω μία πανίσχυρη ασπίδα  που ρέει μέσα και έξω από μένα και δεν επιτρέπει τίποτα αρνητικό να με πλησίαση από όπου και αν προέρχεται , όσο δυνατό και αν είναι .  το εξουδετερώνει και το μετατρέπει σε θετικό .

31.   Όσοι εισέρχονται στο πεδίο της ασπίδας μου που είναι πολύ μεγάλο , νιώθουν ηρεμία γαλήνη και αυτό-θεραπεύονται .  

32.   Σε όλους τους τομείς της ζωής μου έχω αφθονία και όλα μου έρχονται πανεύκολα .

33.   Σε όλους τους τομείς της ζωής μου έχω όλα όσα θέλω και αξίζω.

34.   Σε όλους τους τομείς της ζωής μου υπάρχει αρμονία και ηρεμία και ευτυχία.

35.   Διαρκώς βρίσκω, κερδίζω , λαμβάνω από άπειρους τρόπους λεφτά , τα οποία χρησιμοποιώ με τον πιο  τέλειο τρόπο ώστε να πολλαπλασιάζονται και να βοηθάω εμένα και τους  συνανθρώπους μου .

36.   Είμαι μαγνήτης χρημάτων και ευτυχίας .

37.    Η επιτυχία είναι πάντα μαζί μου σε ότι και αν κάνω .

38.   Πάντα προλαβαίνω να κάνω όσα πρέπει στην διάρκεια της ημέρας και πάντα μου μένει χρόνος για μένα και τους φίλους μου.

39.   Πάντα έχω όσο χρόνο χρειάζομαι  για να κάνω όλα όσα θέλω .

40.   Οι καταθέσεις μου διαρκώς αυξάνονται.

41.   Πάντα βοηθάω τους άλλους και το λατρεύω  να το κάνω .

42.   Ζω την ζωή των ονείρων μου σε όλους τους τομείς με τον πιο τέλειο τρόπο .

43.   Έχω βρει το άλλο μου μισώ και συναισθηματικά και ερωτικά έχω όλα όσα θέλω με τον πιο τέλειο τρόπο .

44.   Γύρω μου έχω ανθρώπους που  αξίζουν , που σκέφτονται θετικά και αισιόδοξα , που ταιριάζουμε , που με αγαπάνε και με σέβονται . Τους σέβομαι και τους αγαπώ και εγώ το ίδιο . Εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον απόλυτα. Είναι και φίλοι μου και συνεργάτες μου και η   οικογένεια μου  

45.   Τα πάντα στην ζωή μου έρχονται την κατάλληλη στιγμή με τον πιο τέλειο τρόπο.

46.   Ότι και αν καταπιαστώ το κάνω με αγάπη , ενθουσιασμός  και το τελειώνω με τον πιο τέλειο τρόπο.

47.   Μαθαίνω διαρκώς και εξελίσσομαι προς το καλύτερο από όσα η ζωή μου φέρνει .

48.   Με χαρακτηρίζει το πόσο ήρεμο άτομο είμαι  , το πόσο αισιόδοξα και θετικά σκέφτομαι , το πόσο έμπιστο άτομο είμαι με κατανόηση , γεμάτο ζωντάνια  για ζωή , πάθος , τύχη, με τέλεια μνήμη, αγαπητό άτομο σε όλους , βγάζω πάντα το καλύτερο εαυτό των άλλων .

49.    Το ένστικτο μου με προειδοποιεί και με καθοδηγεί προς την ευτυχία μου

50.   Ότι διαβάζω το απομνημονεύω αμέσως και την στιγμή που το χρειάζομαι  εμφανίζεται σαν σκέψη στο μυαλό μου .

51.   Ότι διαβάσω , δω , ακούσω το θυμάμαι μετά και για πάντα , δίχως κόπο πανεύκολα

52.   Έχω και καταπληκτική φωτογραφική μνήμη συν της άλλης

53.   Πάντα θυμάμαι τα ονόματα, διευθύνσεις, αριθμούς, ημερομηνίες, πρόσωπα , μέρη τα οποία έχω δει , έχω πάει , έχω ακούσει

54.   Ότι χρειάζεται να θυμάμαι το θυμάμαι πανεύκολα  και όταν χρειαστώ κάτι που έχω δει, που έχω διαβάσει , που έχω ακούσει αμέσως το θυμάμαι με λεπτομέρειες .

55.    Πάντα θυμάμαι τα γενέθλια-γιορτές-επετείους  όλων

56.   Είμαι υγιέστατη – υγιέστατος

57.   Το σώμα μου αυτό- θεραπεύετε πανεύκολα και στην στιγμή  

58.   Βρίσκω τις πιο τέλειες λύσεις σε όλα

59.    …………………………………………………………………….