αγαπώ τον εαυτό μου, με αγαπώ

2015-03-07 05:15

Είναι εκπληκτικό το πώς βρίσκουμε τις απαντήσεις ή την βοήθεια που αναζητάμε με τους πιο παράξενους τρόπους.  Ήμουν τόσο στεναχωρημένη για 3-4 βδομάδες , έκλαιγα διαρκώς και δεν μπορούσα να σκεφτώ θετικά .  ΜΕτα την 3 βδομάδα δεν με αναγνώριζα , κέρδισα μία υπέροχη συνομιλία με μία κοπέλα που ειδικεύεται στο να σε καθοδηγεί στους στόχους σου και σκέφτηκα χμμ ίσως να πάρω ένα υπέροχο μήνυμα από αυτήν την 2 ώρες  συνομιλία και όντως πήρα. Επόμενο βήμα να πάω στον γιατρό μου να δούμε τι έγινε πάλι.  Τον παρακάλεσα να μου δώσει κάτι να με κάνει να νιώθω χαρούμενη  παρόλο κάποιες δύσκολες καταστάσεις που υπάρχουν γύρω μου ώστε να μη μου ρίχνουν την ψυχολογία μέχρι να τελειώσει αυτό το υπέροχο μάθημα ζωής που μαθαίνω μέσα από το πρόβλημα που βιώνω.  Όλοι τους απλά λέγανε αγάπησε τον εαυτό σου περισσότερο , κάνε μόνο όσα σε κάνουν χαρούμενη.  Τους ρώταγα μα πως? Δεν ξέρω πως.  Όταν νιώθεις θλίψη, όταν πονάς, όταν η έλλειψη χρημάτων είναι εμπόδιο , όταν γύρω σου έχεις ανθρώπους που σε βλάπτουν , πως? Το καλό της υπόθεσης ήταν πως η δική μου στεναχώρια η τόσο ακραία οφειλόταν σε κάποια αγγεία που βούλωσαν σε κάποιος σοβαρό μέρος του  σώματος και  η αιτία ήταν κάτι ακόμη  παρόμοιο με τόσα που έχω ακούσει και βιώσει όλο αυτό το διάστημα.

ΤΟ ερώτημα μου όμως πώς να με αγαπήσω περισσότερο έμενε άλυτο κανείς από τους 3 ειδικούς  με τους οποίους μίλησα δεν μου είπε κάνε αυτό και εκείνο.  Μέχρι που χθες μιας και για ένα ακόμη βράδυ δεν κοιμόμουν πήρα στην τύχη, έτσι νόμιζα, ένα από τα βιβλία που έχω στοιβαγμένα και θέλω να διαβάσω.

Ξεκινώντας το- ανακάλυψα πως το θέμα του ήταν πώς να αγαπήσεις τον εαυτό σου!! Ο άνθρωπος που το έγραψε έβαλε 2 πολύ απλές ασκήσεις. Βέβαια το να βρεις την απάντηση που αναζητάς δεν σημαίνει πως οκ τελείωσε και το θέμα.  Τώρα πρέπει να βρεις το κουράγιο να κάνεις όσα διάβασες ξανά και ξανά θες δεν θες , αυτό δεν μπορεί να στο κάνει κάποιος άλλος για εσένα.

Σκέφτηκα πως ίσως όπως και εγώ είχα την ανάγκη να διαβάσω τα όσα έγραψε αυτός ο άνθρωπος έτσι και μερικοί από εσάς να έχετε αυτή την  ανάγκη.

Οπότε θα αναφέρω μερικά από όσα γράφει στο βιβλίο του. 

Love Yourself Like Your Life Depends On It , by Kamal Ravikant - Yasser

 

Ξεκίνησα να λέω στον εαυτό μου ξανά και ξανά «αγαπώ τον εαυτό μου, με αγαπώ» .Το μυαλό μου όπως ήταν φυσικό περιπλανιόταν από εδώ και από εκεί μα εγώ μόλις το έπαιρνα είδηση ξανά έλεγα το ίδιο και το ίδιο. Στην αρχή όσο ήμουν ξάπλα στο κρεβάτι μου, μετά όσο έκανα μπάνιο, μετά όταν χάζευα online , όταν μίλαγα με κάποιον. Ότι και αν έκανα έλεγα από μέσα μου  «αγαπώ τον εαυτό μου, με αγαπώ».  Άρχισα σιγά σιγά να βλέπω τέτοια βελτίωση στην υγεία μου και στην ζωή μου. Το σώμα μου θεραπευόταν πιο γρήγορα, το μυαλό μου ήταν πιο καθαρό και ήρεμο, αλλά το πιο εντυπωσιακό που δεν περίμενα πως θα συνέβαινε ήταν πως η ζωή μου άρχισε να βελτιώνεται. Σχεδόν μέσα σε  ένα μήνα η υγεία μου ήταν καλά, αδυνάτησα, ένιωθα υπέροχα και χαμογελούσα γεμάτος χαρά .  Πραγματικά σε ότι και αν έκανα δεν σταμάταγα να λέω στον εαυτό μου  «αγαπώ τον εαυτό μου, με αγαπώ».  Στην αρχή το έλεγα μα δεν το πίστευα όμως εκεί συνέχισα να το λέω ασταμάτητα. Δεν με ενδιέφερε που δεν το πίστευα έπρεπε να το κάνω και απλά το έκανα . άλλωστε ήταν το πιο απλό πράγμα που μπορούσα να κάνω και απλά το έκανα ξανά και ξανά.

Κάθε μέρα έκανα και έναν διαλογισμό 7 λεπτά γιατί τόσο κρατά το τραγούδι που επέλεξα να ακούω καθώς κάνω τον οραματισμό αυτόν. Ένα κομμάτι μουσικής που απλά με ηρεμεί και μου δημιουργεί χαρούμενα συναισθήματα.  Κάθομαι κάπου με την πλάτη μου να ακουμπά σε έναν τοίχο και τα πόδια ή τα βάζω σταυρωτά ή τα αφήνω ίσια ανάλογα τη με κάνει να νιώθω άνετα. Καθώς ακούω την μουσική φαντάζομαι το σύμπαν και τους γαλαξίες. Φαντάζομαι το φως του σύμπαντος να κατεβαίνει και να μπαίνει στο κεφάλι μου και από εκεί να πηγαίνει σε όλο το σώμα μου. Να πηγαίνει όπου εκείνο θεωρεί πως πρέπει να πάει.  Παίρνω αναπνοές ήρεμα και φυσιολογικά, κάθε φορά που παίρνω ανάσα λέω «αγαπώ τον εαυτό μου, με αγαπώ» και όταν βγάζω τον αέρα αφήνω τις σκέψεις ή το όποιο συναίσθημα ή πόνο να βγαίνει από το σώμα μου . Και αν δεν υπάρχει τίποτα από  όλα αυτά απλά αφήνω τον αέρα να βγει.  Όταν το μυαλό περιπλανηθεί απλά συνεχίζω το ίδιο και το ίδιο για 7 λεπτά. Και που και που σκέφτομαι και το φως που μπαίνει μέσα μου.  Πριν καλά καλά το καταλάβω τα 7 λεπτά έχουν τελειώσει. Δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να σκεφτώ πως το φως αυτό με θεραπεύει , όχι. Απλά οραματιστείτε το φως και πείτε την φράση ξανά και ξανά -το υποσυνείδητο ξέρει τι να κάνει με το φως και δεν χρειάζεται εσείς να σκεφτείτε την θεραπεία. ( σε ότι και αν κάνει στο βιβλίο αναλύει γιατί το επέλεξε ) όταν αφεθείτε δεχτείτε το με χαμόγελο και συνεχίστε την αναπνοές και την φράση.

Τι γίνετε όμως όταν βγω έξω και έρθω σε επαφή με αρνητικούς ανθρώπους που απλά σε φορτώνουν με την αρνητικότητα τους? Καλά είναι όταν είμαι στο σπίτι μου μόνος και τα κάνω όλα αυτά.  Για να μην μπαίνω στο τρυπάκι των άλλων κάνω στον εαυτό μου την εξης ερώτηση = αν πραγματικά αγαπώ και σέβομαι τον εαυτό μου θα επιτρέψω σε μένα να το βιώσω αυτό?  Η απάντηση είναι όχι.  Εάν μπω στην διαδικασία να σταματήσω το τι νιώθω ή να αντιδράσω σε ότι νιώθω απλά το ενισχύω, ενώ κάνοντας μου την ερώτηση αυτή με βοηθά να επανέρθω στην πραγματικότητα μου και να εστιάσω στο θέλω μου που είναι με αγαπώ και θέλω να νιώθω χαρούμενος.  Και συνεχίζω να λέω την φράση μου ξανά και ξανά .  Με αυτό τον τρόπο ισορροπώ και δεν επηρεάζομαι  τόσο πολύ από την κακή διάθεση του άλλου ή της όποια αρνητικής κατάστασης. Μην αφήσετε τον θυμό , τον φόβο , το μίσος να σας καταβάλει.

Επίσης το να νιώθετε αγάπη δεν είναι απαραίτητο πως πρέπει να είναι για κάποιον , το συναίσθημα αγάπη  μπορείς να το νιώσεις για την ίδια την ζωή .

Μία ακόμη άσκηση που προσωπικά την λάτρεψα = κάθομαι στον καθρέφτη για 5 λεπτά κάθε μέρα , χαλαρώνω και αναπνέω ήρεμα , συγκεντρώνομαι στο ένα από τα 2 μάτια μου και λέω «αγαπώ τον εαυτό μου, με αγαπώ» ξανά και ξανά για 5 λεπτά, δεν έχει σημασία αν το πιστεύετε ή όχι απλά κάντε το . μόλις τελειώσουν τα 5 λεπτά απλά χαμογελάστε στον εαυτό σας.  Με ηρεμία μία κοιτάτε τον εαυτό σας μία λέτε την φράση = χαλαρά δίχως να το πιέζεται

 

Όσο πιο συχνά και πιο πολύ λέτε την φράση τόσο πιο γρήγορα το μυαλό σας θα το συνηθίσει και θα αρχίσει να φέρνει καταστάσεις για να επαληθεύετε αυτό που λέτε.

Εάν κάποια στιγμή σκεφτείτε κάτι δυσάρεστο ή νιώσετε ένα άσχημο συναίσθημα μη το αρνηθείτε- ούτε να δώσετε μάχη  μαζί του για να το διώξετε.  Έτσι του δίνετε δύναμη και το σκέφτεστε ακόμη περισσότερο .  Δώστε του αγάπη.  Νιώστε την αγάπη σας για τον εαυτό σας ακόμη και αν στην αρχή δεν την νιώθετε και ξεκινήστε την φράση σας.

Επίσης κάποια στιγμή αρχίστε να λέτε « αγαπώ την ζωή μου»

 

Και απλά αφεθείτε μην αναλύεται και μην πολυσκέφτεστε τα προβλήματα και ότι αρνητικό σκέφτεστε , εστιάστε στο ότι αγαπάτε την ζωή , τον εαυτό σας .

Επισης αναφέρει πως πριν αρρωστήσει  του είχε γίνει εμμονή να πετύχει και πάσχιζε για αυτό αλλά πίσω από την εμμονή να τα καταφέρει κρυβόταν ο φόβος της αποτυχίας .  Οπότε σε ότι δεν κάνουμε με ηρεμία κρύβετε από πίσω ένας φόβος και αν δεν τον βρούμε η υγεία μας θα καταρρεύσει . και αν δεν μπορούμε να τον βρούμε ή δεν είμαστε έτοιμοι τότε απλά πείτε ξανά και ξανά άπειρες φορές την ημέρα την φράση « αγαπώ την ζωή μου» + «αγαπώ τον εαυτό μου, με αγαπώ»