Θετικές δηλώσεις για υγεία και αδυνάτισμα

2012-09-18 15:16

 

Είμαι γεμάτη ενέργεια  , είμαι ελκυστική  

Αγαπώ τον εαυτό μου  , νιώθω υπέροχα  

Δείχνω υγιέστατη  , δείχνω υπέροχη

Τρώω μόνο ότι είναι καλό για μένα

Κάθε κύτταρο του σώματος μου αποπνέει ομορφιά και υγεία

Σέβομαι τον εαυτό  μου, ελέγχω τέλεια το βάρος μου

Απολαμβάνω και λατρεύω το σώμα μου, το σώμα μου είναι υπέροχο

Νιώθω ηρεμία, γαλήνη και με χαλαρώνει το γεγονός πως έχω τα τέλεια κιλά

Επιτρέπω στον αδύνατο εαυτό μου με τις τέλειες αναλογίες να αναδυθεί

Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη με το πόσο καλά φροντίζω το σώμα μου και τον οργανισμό μου

Καίω και εξαφανίζω το περιττό λίπος

Είμαι γεμάτος ενέργεια και ενεργός

Λατρεύω να γυμνάζομαι , λατρεύω την γυμναστική

Πετυχαίνω τους στόχους μου πανεύκολα

Τιμώ και προσέχω το σώμα μου και τον εαυτό μου

Σέβομαι την ακεραιότητα και τη σοφία του σώματός μου

Αντιλαμβάνομαι τα μηνύματα που μου στέλνει το σώμα μου

Τρώω μόνο όσο χρειάζεται ώστε να έχω τις τέλειες αναλογίες και να είμαι απόλυτα υγιέστατη και γεμάτη ενέργεια , ζωντάνια, να έχω διαύγεια  

Είμαι  ολόκληρομένη , πλήρης και ικανοποιημένη

Είμαι υγιέστατη

Η θεϊκή κοσμική θαυματουργική θεραπευτική ενέργεια  ρέει μέσα μου και τρέφει όλα τα κύτταρα, όλα τα όργανα

Κάθε μου κύτταρο ακτινοβολεί υπό το φως της ψυχικής μου δύναμης και από την θεϊκή κοσμική θαυματουργική θεραπευτική ενέργεια  ρέει μέσα μου

 Επιβεβαιώνω πως υπάρχει μέσα μου  υγεία και δύναμη

Επιτρέπω να υπάρχει μέσα μου δύναμη και υγεία

Η θεραπευτική δύναμη του Χριστού είναι μέσα μου και ρέει σε κάθε κύτταρο του σώματος μου

Ο εσωτερικός ιατρός και θεραπευτής που υπάρχει μέσα μου  είναι αποτελεσματικός  και ακτινοβολεί μέσα μου θεραπεύοντας τα πάντα και διατηρώντας το σώμα και το πνεύμα μου για πάντα απόλυτα υγιέστατα

Η ψυχή μου ξυπνήσει από τον ύπνο αυτού του κόσμου και ακούει πλέον  τη ζωή που ρέει μέσα μου

Θεέ μου είσαι η πηγή  ενέργειας και θεραπείας μέσα μου

Το φως σου με ενδυναμώνει

Το φως σου με ενισχύει

Το φως σου με θρέφει και με αναζωογονεί

Αισθάνομαι απελευθερωμένη , ελεύθερη

 Νιώθω γεμάτη με φως \αγάπη του Θεού \την θετική ενέργεια του σύμπαντος ( ότι σε κάνει να νιώθεις καλά διάλεξε )

Επιβεβαιώνω πως μέσα σου ρέει\ υπάρχει η απόλυτη υγεία και τα πάντα έχουν όση δύναμη  και ενέργεια τους χρειάζεται ώστε να είναι και να παραμένουν απόλυτα υγιέστατα

Τα  επιβεβαιώνω με όλη μου  την καρδιά μου και με όλες μου τις δυνάμεις : είμαι απόλυτα υγιέστατη, ευτυχισμένη για πάντα

 Επιβεβαιώνω πως το  εσωτερικό φως \ η θετική πανίσχυρη θαυματουργικά θεραπευτική δύναμη ρέει  σε όλα τα όργανα, κύτταρα, αδένες και ορμόνες μου. Ρέει μέσα και έξω από μένα για πάντα .

Επιβεβαιώνω πως ενισχύσει και το  νευρικό μου σύστημα

Ησυχία , ηρεμία και γαλήνη  εισέρχονται μέσα μου

Είμαι ανοιχτός για την ιατρική και θεραπεία  του εσωτερικού ιατρούς και θεραπευτή που υπάρχει μέσα μου .

Δέχομαι τις καταπραϋντικές και επουλωτικές δυνάμεις από την αιώνια θετική θαυματουργική πηγή

Το φως του Χριστού με θεραπεύει - σύμφωνα με το θέλημα του