Σταφυλοθεραπεία

2012-07-21 21:50

xortofagia.pblogs.gr/2010/09/stafylotherapeia.html

www.geowines.gr/gr/diafora.htm

www.youtube.com/watch?v=vRBlBNnFlaY

www.markos.tv/kokkino-stafyli-o-basilias-ton-antiokseidotikon

 

 

Θέμα: Σταφυλοθεραπεία

σταφυλοθεραπεια ξανα

Ημερομηνία: 2012-10-14 | Από: αγγελικη

ειχα ξεκινησει πριν ενα μηνα και εκανα 1 μερα νηστεια κ 3 μερες μονο σταφυλια. ειδα αμεσως αλλαγη στη διαθεση μου, στην υγεια μου, στο δερμα μου! καποια προβληματα υγειας που ειχα (χρονια ιγμοριτιδα, αυχενικο συνδρομο) εγιναν πιο εντονα κατα τη μερα της νηστειας.
εκανε δουλεια το σωμα μου :)

αποφασισα να ξεκινησω ξανα, με στοχο μια βδομαδα (και παραπανω αν αντεξω). Ειμαι στην 2η μερα και νιωθω πολυ ομορφα- νομιζω πως η πρωτη μερα ειναι δυσκολη, μετα παιρνεις δυναμη κ συνεχιζεις!

Μην φοβαστε το σωμα σας, αν εχει αντιδρασεις ή δυσφορια... οι τοξινες βγαινουν απο μεσα μας με κοπο!

καθε αρχη κ δυσκολη!

Ημερομηνία: 2012-10-06 | Από: αντζυ

πριν ξεκινησω ομοιπαθητικη ο γιατρος μου προτινε σταφυλοθεραπεια.. ενθουσιαστηκα κ θελω να την ξεκινησω φοβαμαι ομως γιατι θα εχω την σχολη κ κατα ποσο θα μπορεσω να ανταποκριθω.. αγορασα σταφυλια πριν λιγο (μου κανανε κ χαζι αν θα φτιαξω γλυκο με τοσο σταφυλι που πηρα).ελπιζω να αντεξω...θα το παλεψω γιατι πιστευω πως αξιζει κ το αξιζω!!

Απάντηση:καθε αρχη κ δυσκολη!

Ημερομηνία: 2013-08-27 | Από: Στελλα

Καλιοπη μου κάνω κ Εγω την σταφυλοθεραπεια , μπορείς να επικοινονησεις μαζί μου?

telos tis stafilotherapias

Ημερομηνία: 2012-08-11 | Από: kalliopi

omologo pos den to perimena na htan toso dyskolo alla ta apotelesmata eine theamatika!! kai apo kila kai apo to pos anarose o organismos mou!!!! kai o therapeftis emeine afonos me to apotelesma !! alla 20 meres htan polu duskolo,thelei kostia

to exo jekinisi se 2 meres kleino 10 meres pou troo mono stafulia

Ημερομηνία: 2012-08-01 | Από: kalliopi

Exv na diloso pos thelei kostia , tis protes 3 meres diaria kai to enteraki katharise xixixi meta arxise h peina dioti den mporo na fao polla stafilia , den kataferno na fao 3 kila to polu thn hmera pou prepei , oute kan miso kilo thn hmera xixixixi exo diabasi kai ta sxetika biblia , ante meta tis 10 protes meres ola kalitereuoun , alla exo polu energia kai mporo na kano gumnastiki kathe mera kai as peinao xixixixiix kalo mou kouragio!!

Νέο σχόλιο